Cjenovni razredi

...su prilagođeni Vašim potrebama. Uzimate onoliko CAL-ova (korisničkih licenci) koliko Vam je STVARNO potrebno. Sistem je također podijeljen na FINANSIJSKI modul koji uključuje glavnu knjigu, saldokonta kupaca i dobavljača, blagajničko poslovanje, stalna sredstva, obračun plaća/ugovori o djelu (FBiH i RS) i fakture usluga. Drugi modul je ROBNO-MATERIJALNO koji uključuje veleprodaju, maloprodaju, PC kasu i proizvodnju. Program uključuje i fiskalnu podršku za Tring, Kimtec Tremol, NSC, ERP, FIS-Link (samo RS), F-Link (samo RS) i Kimtec HCP. Pored ovoga, ovisno o Vašim potrebama, možete se jednostavno odlučiti za neki od ponuđenih modula, a u budućnosti proširivati ili smanjivati Vaš paket usluga. Dakle, vaša cijena MJESEČNOG IZNAJMLJIVANJA softvera, hardvera i ostalih usluga se bazira na CAL-ovima (broj konkurentnih korisnika sistema) i MODULIMA (finansije, robno-materijalno ili oba). Zašto mjesečna usluga? Cloud arhitektura zahtjeva mjesečne troškove hardvera, sistemskog softvera kao i ostale troškove mjesečnog održavanja. Također, za start-up firme kao i za sve ostale, puno je lakše započeti sa korištenjem sistema za znatno manju naknadu na početku, nego da firma izdvaja značajan iznos odjednom.

Koje usluge ustvari ja plaćam

...svaka firma, po ugovorenoj bazi podataka, plaća mjesečnu naknadu iznajmljivanja serverskog hardvera, sistemskog i zaštitnog softvera, svoju SQL bazu podataka, usluge održavanja i backupa baze podataka, iznajmljivanje softvera (prema odabranim modulima i CAL-ovima), održavanje poslovnog softvera kao i savjetodavne usluge unutar mjesečne kvote podrške i to kao jednu mjesečnu naknadu. Direktne koristi korištenja eLine Cloud su: serverski hardver, troškovi struje, fizička zaštita, protupožarna zaštita, antistatička zaštita, klima, OS Windows server licenca, SQL server licenca, zaštita od napada anti DDOS, firewall, balancing, antivirus licenca, antispam zaštita, backup podataka i backup backupa (viša sila), održavanje baze podataka, održavanje hardvera, održavanje programa, korištenje programa, dostupnost programa, nove verzije programa, savjetodavna podrška, import podataka u početku rada, manje dorade, UPS, agregat, SSL certifikati i saobraćaj, restore podataka, te predvidivost troškova programa.

Cijene mjesečnih usluga

CAL
(Broj korisnika)
FIN
(KM bez PDV)
RM
(KM bez PDV)
FIN+RM
(KM bez PDV)
AMI
(KM bez PDV)
1 30 35 50 20
2 35 42 56 40
3 43 52 69 60
4 50 60 80 80
5 56 67 90 90
6 61 74 98 108
7 66 80 106 126
8 71 85 113 144
9 75 90 120 162
10 79 95 126 170
15 97 116 155 255
20 112 134 179 340
25 125 150 200 425
30 137 164 219 510
40 158 190 253 680
50 177 212 283 850

*FIN predstavlja glavnu knjigu, saldokonti kupaca i dobavljača, blagajna, KUF, KIF, PDV prijava, Stalna sredstva, obračun plata, fakture usluga i alati
*RM predstavlja veleprodaju, maloprodaju, proizvodnju, PC kasu i alate
*AMI je native android aplikacija za komercijaliste ali i za prijem i otpremu robe iz magacina
*Cijene vrijede od 01.01.2018
*Sve cijene bez PDV-a
*CAL (broj korisnika) označava koliko istovremeno korisnika može raditi u sistemu. Na primjer, ukoliko imate 5 CAL-ova možete imati 10 registrovanih korisnika, ali samo 5 može istovremeno raditi
*Za posebne uslove prema knjigovodstvenim agencijama koje vode 10 i više firmi molimo Vas da nas kontaktirate

Dodatni moduli